loading...
درباره مشهد
کمالی بازدید : 182 یکشنبه 25 شهریور 1397 نظرات (0)

درون پارک علمی پروفسور بازیما مشهد چه میگذرد؟؟؟

اما اگر خواهان یک تجربه نوین و اسرارآمیز علمی هستید؛ باید بگویم پارک علمی پروفسور بازیما مشهد قطعاً میتواند یک خاطره شیرین و در عین حال منحصر برای شما به ارمغان آورد؛ با رفتن به این پارک علمی، دریچه متفاوتی از جهان و کائنات به روی شما گشوده خواهد شد و در عین تفریح و لذت از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده پارک، توسط سوارشدن بر ماشین زمان با دید متفاوتی از رموز موقعیت کیهانی زمین و کهکشان ها، سیر تکامل جانداران مثلاً هستی موجودات زنده زیر آب رو به رو خواهید شد؛ همچنین در کنار پزشک مجموعه پروفسور بازیما با اسرار پیچیده و شگرف دنیای بدن انسان و... برخورد خواهید داشت و به شکلی ماندگار و اصولی بر اطلاعات و دانسته های شما از جهان تجربی افزوده خواهد شد!!!


پارک علمی پروفسور بازیما مشهد بر چه تکنیکی جهت انتقال نکات علمی استوار است؟؟؟

در واقع تکنیک یادگیری که در این پارک علمی در نظر گرفته شده است بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی روز میباشد که شامل شیوه های تفریحی، تقویت و هدایت هوش هیجانی، کشف استعدادها میباشد و همین امر باعث شده است تا کنجکاوی حاضران بیشتر برانگیخته شود.

درواقع شما با شرکت در این مکان علمی سرگرمی، هم تایمی را به تفریح و لذت میپردازید و هم درباره جهان اطراف نکاتی فرامیگیرید به صورتی که این اطلاعات تا همیشه در ذهن شما ثبت و ماندگار میشود و هیچ گاه فراموش نمیکنید.  

پارک علمی افسانه ای پروفسور بازیما مشهد در دنیا چه جایگاهی دارد؟؟؟

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد که بر سه پایه زیست شناسی، زمین شناسی و نجوم تأسیس شده است در ایران بعد از سنگاپور و هلند، به عنوان سومین پارک علمی تفریحی دنیا شناخته شده است و یکی از اماکن پرطرفدار بین مسافران و گردشگران تور زمینی مشهد میباشد.

ماشین زمان پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

آشنایی با چگونگی ایجاد کهکشان راه شیری، منظومه خورشیدی، ماه و زمین

بخش تاریخ زمین پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

در این بخش شما با عبور از مدل های بزرگ حفرات زیر زمین، احساس میکنید به معنای واقعی در حال غارپیمایی و سیر میان سنگ ها میباشید؛ در این بخش با نحوه تشکیل زمین و منظومه شمسی، نحوه رخداد زمین لرزه و آتش فشان ها، نحوه تشکیل آب های زیرزمینی، جا به جایی قاره ها، ترکیب شیمیایی و نوع سنگ ها و کانی های چوسته زمین، و در نهایت چگونگی شکل گیری حیات آشنا خواهید شد!

بخش سفر به درون بدن انسان پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

آشنایی با چگونگی شکل گیری حافظه، چگونگی ایجاد احساس درد، علت تفاوت رنگ چشم در انسان ها، درصد تشکیل دهنده آب بدن انسان، میزان صرف انرژی بدن انسان

بخش شبیه سازی پرواز پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

بخش فوق العاده شیرین و سرگرم کننده پارک علمی پروفسور بازیما مشهد به این صورت که شما سوار شبیه ساز پرواز میشوید و به شکل مجازی و کاملاً شبیه سازی شده به همراه راهبر تخصصی پرواز بر فراز آسمان مشهد از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد صعود میکنید و حرم طلایی امام رضا (ع) و سایر جاذبه های مشهد از بالا تماشا میکنید؛ همچنین در صورت گوش ندادن به دستورات راهبر هواپیما و عدم کنترل پرواز ممکن است به طور شبیه سازی شده سقوط کنید!!! این تفریح به دانشجویان رشته هوانوردی و علاقه مندان به پرواز پیشنهاد میشود...

بخش افلاک نما پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

افلاک نماهای دیجیتالی که با شبیه سازی و فیلم های جذاب علمی مقیاس فاصله خورشید را نسبت به سایر سیارگان منظومه خورشیدی، چگونگی جهت یابی در شب، تعیین ماه ها، شناخت صور فلکی، ستارگان و... را به نمایش میگذارد.

بخش جانورشناسی پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟  

آشنایی با جانوران بی مهره مثل حشرات و مهره داران مثل طنابداران اولیه، خزندگان، پرندگان و پستانداران

بخش فرار از لیزر و ماز پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

یک بازی مسابقه ای فوق العاده جذاب برای گروه های سنی متفاوت با مراحل مختلف مبتدی، دشوار و خیلی سخت؛ به این صورت که شما باید از لا به لای ماز بدون برخورد به موانع لیزری عبور کنید و در صورت برخورد امتیاز از دست میدهید.

بخش دیرینه شناسی پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

آشنایی با سرگذشت تاریخ زمین و سنگواره های دایناسورها و گیاهان و جانوران به طوری که در این مکان مثل یک دیرینه شناس با سیر تکامل موجودات زنده آشنا خواهید شد.

بخش شبیه ساز زمین لرزه پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

به این صورت که شما با لوگو هایی مخصوص اقدام به ساخت ساختمان هایی  در مدت زمان مشخص میکنید سپس این ساختمان ها در معرض شبیه سازی زلزله از 1 تا 8 ریشتر قرار میگیرد و مقاومت سازه شما سنجیده میشود! درواقع این تفریحگاه به منظور آشنایی با زمین لرزه و اندازه گیری بزرگی آن، اصول مقدماتی ساخت سازه های مقاوم و... طراحی شده است.

آدرس پارک علمی پروفسور بازیما مشهد؟؟؟

مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری وصال، طبقه 4

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 2,075
  • بازدید کلی : 15,001